Detaljer
BMW plug and play M50 og S50 motorer findes typisk i BMW E36 platformen. Den M50 bruges også i E34. Hvis du har en E30 eller anden bil med en motor swap, hvis det bruges den originale M50 / S50 motor ledningsnet, vil det fungere med denne standalone ECU. Funktioner: • Fuldt programmerbar styring af din motor • Integreret wideband controller • Styring af individuelle indsprøjtningsdyser og tændspoler • Styring af den inaktive ventil • Bruger lager sensorer • Du kan fjerne MAF til at gøre indtagelsen VVS mindre kompliceret • Let tune til hoved arbejde, knaster, forskellige stempler, osv • Giver kontrol er nødvendig for at tilføje en turbo • Start kontrol • Anti-lag • Boost kontrol gear eller hastighed • 10 pin ekstra funktion stik • 5 analoge indgange til følere eller switches • Anden wheelspeed sensor input • Lav effekt til LED, transistor skift osv Max 300mA • 2 høj effekt udgange (ladetrykregulering magnetventil, etc.) • Seriel port er kablede med strøm til Bluetooth eller Wi-Fi-moduler • EGT indgang • Bruger opgraderbar firmware • Fremragende, brugervenlig tuning software Dette sæt indeholder: 1.ECU 2.4bar MAP sensor 3.Open Element Air Temp Sensor 4.75cm Air Temp Extension Harness 5.200cm Wideband Extension Harness Som standard leveres med LSU4.9 stik. Hvis du foretrækker LSU4.2 bare lave en note i orden kommentarer, og vi ville være glade for at justere det for dig. Hurtige trin: 1.Fjernelse fabrikken ECU 2.Run bredbånds ledninger ud selen tylle 3.Sæt ledningerne i bredbånds-stik 4.Plug i motoren ledningsnettet til den nye ECU 5.Run et vakuum til det eksterne MAP sensor. foreslås Lokalisering af sensor i rummet ECU, men ikke obligatorisk 6.Connect til den serielle port med din computer og slår tændingen på 7.Turn tændingen tilsluttet kalibrere TPS, kalibrere wideband sensor 8.Remove fabrikken O2 sensor og Installer den nye Bosch bredbånds