Velkommen til vore nye shop

Handel Hurtigt og nemt

Sikker indkøb

God service

Ring til os

Kontortid 15-20

+45 4092 9588

Velkommen til Vems Danmark

VEMS PnP Audi S2, AbY, AAN

Vær den første til at bedømme dette produkt

Lagerstatus: På lager

6.183,00 kr

Hurtigt overblik

Audi S2 plug and play

Hurtigt overblik


Opgrader din Audi med vores fuldt programmerbar ECU i løbet af få minutter uden nogen lednings mareridt.


Designet til at være en plug-in erstatning for din Audi S2 RS2 ANN/ABY/3B



Disse er bygget på bestilling og har ca. 2-3 ugers leveringstid. Så bestil i god tid.

* Påkrævede felter

6.183,00 kr

Flere visninger

Detaljer

VEMS PnP Audi S2, AbY, AAN VEMS v3.x ECU med Motronic55 Audi AAN (samme pinout som ABY / ADU) og Audi 3B var de første applikationer (Bemærk at 3B har forskellige pinout med kun 1 tændingskanal). Disse bruger specielt "auditrigger" 3 sensortrykersystem med 135 tands svinghjul tænder VR, crankhome-VR og cam-HALL sensor. Audi fabrikken MAT (manifold lufttemperatur) -sensor er PTC type, så 430 Ohm pullup modstand bruges til bedre præcision. Hvis du udskifter MAT-sensor med en NTC-type sensor, skal du skrive "svag (2k7) MAT pullup for NTC MAT" i ordre notatet. (Brug denne nøjagtige ordlyd, vær venlig). Som standard er JPT55 / pin5 (kulstof-beholderventilens kontrolpind) ikke tilsluttet. Ved bestilling kan følgende ordrekommentar imidlertid være nyttig for AAN / ADU / ABY: For Audis hjælper VemsTune / QuickStartAudi-proceduren med at få en startkonfiguration (Bemærk: "Med cam-HALL" -omformeren er standard. Normal konfiguration uploades normalt i fabrikken efter hardware test, hvis ikke andet ønskes i ordre notatet). Bosch lavede mange motroniske ECU-s med denne stik, men forskellige (inkompatible!) Pinout til forskellige bilproducenter. Andre motorer, der allerede er testet med VEMS motronic55 kasser: BMW inline 6cyl (M20B25 og M5) klik her for BMW specifikke noter Peugeot (106 GTI) (også nogle Citroen) Porsche (normalt med 60-2 krumtaphjul VR sensor) testet med ledningsadapter væv (med standard Econoseal36 + 18 VEMS og adapter udenfor). Hvis du har en sådan motor, skal du lave din projektside fra wiki MembersPage, så vi kan hjælpe med at bekræfte ansøgningen, pinout og andre aspekter. MAT input: Vælg kun "BMW eller NTC", hvis du vil have svag (2k7 intern) MAT-pullup, fordi du bestiller (eller allerede har) denne eller lignende NAT-type MAT (IAT) sensor. Bemærk: MAT-læsnings opløsningen er 1 Celsius med NTC-type, mens 2C med fabrikkens PTC-type sensor (og 4-5C med firmware ældre end 1.1.4x). Standard MAP-sensoren er 400 kPa for audi-typer. Da fabriksopsætning erne ikke har WBO2 (Bosch LSU4 wideband-sensor), og WBO2 har brug for min 4 signaler mellem ECU og sensor (sensoren har en 5. pin til forsyning og 6. pin, der ikke skal bruges, hvis den mere præcise softwarejusterbare kalibrerings ordning er Bruges), skal nogle ledninger bruges til WBO2. Det er ofte enklest at trække nogle ledninger i beskyttelsesrøret til kabinen, mens andre foretrækker at kapre nogle ikke-anvendte ledninger (ligesom MAF-ledningerne, MAF-sensoren fjernes alligevel alligevel). For det, Eller andre særlige ønsker eller præferencer skriv på din wiki MembersPage, og indsæt linket i ordre notatet Wideband controller (indenfor ECU) og wideband stik er inkluderet. LSU4 (wideband O2) føler er valgfri, men anbefales stærkt. Angiv motorkoden i ordre notatet. Angiv også, om NTC-type (f.eks. Audi 1.8T) MAT-sensor anvendes i en audi (i stedet for fabriks-PTC-typeføleren).

Tags på produkter

Brug mellemrum til at adskille tags. Brug apostroffer (') til flere ord i ét tag.